Ojaa.... - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Willemien Nieuwstad - WaarBenJij.nu Ojaa.... - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Willemien Nieuwstad - WaarBenJij.nu

Ojaa....

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Willemien

27 Augustus 2010 | Mexico, Mexico-stad

Dit stukje schrijf ik doodop en geen mens meer en vooral even om te laten weten dat ik (ondanks alles) goed ben aangekomen!

De vlucht naar Londen verliep voorspoedig. Het vliegtuig naar Mexico had enige vertraging wegens een of andere onverstaanbare technische storing maar de piloot wist bij de landing trots te vermelden dat hij de vertraging met een half uur had weggewerkt.
Het vliegveld van Mexico City kwam me nog bekend voor, al mocht ik er nu gelukkig uit ipv dat ik nog 6 uur moest wachten op een vlucht naar Guatemala. En een vliegveld kan nog zulke dure winkels hebben, je merkt toch meteen dat je weer in Latino America bent!

Heb m´n eerste doodsangsten dan ook alweer uitgestaan in een taxi die me echt idioot hard naar m´n hostel reed.Al wilde hij me er eerst midden op het centrale Zocalo uitgooien met de mededeling dat m´n hostel in die en die straat was en dat ie daar met de auto niet kon komen. Gelukkig voet bij stuk gehouden dat ik voor de deur afgezet wilde worden, want toen hij even later aan de politie vroeg of we wel achteruit de goede eenrichtingsstraat inreden, bleek dat dus niet zo te zijn. Tsss.... Gelukkig ben ik nog redelijk wakker na een reis van 22 uur.

Ik hebnog geen foto´s gemaakt dus die kan ik ook nog niet plaatsen.

Ik zeg: hasta luego!

  • 28 Augustus 2010 - 12:29

    Babsiel :

    Fijn dat je er bent!! Ik word nu al jaloers van het idee dat je alleen maar op mexico city airport en in een taxi met een onvriendelijke mexicaan hebt gezeten, moet je nagaan wat dat nog zal worden... :)
    Veel plezier in Mexico dee effe!!!

  • 28 Augustus 2010 - 13:47

    Alicia:

    Fijn dat je goed en wel bent aangekomen! Nu kan het avontuur echt beginnen :)
    Veel plezier en dikke zoen!

  • 30 Augustus 2010 - 07:11

    Annerieke:

    Goed te horen dat je heel en veilig bent aangekomen! Ben echt jaloers hoor, jij bent al lekker weg en ik zit hier in de regen de dagen af te tellen tot ik ga :-)

    Heel veel plezier in Mexico en ik kijk nu al uit naar een echte livechat met Mexico!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Mexico-stad

Willemien

Actief sinds 13 Nov. 2006
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 18285

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2010 - 25 Oktober 2010

Mexico en USA

30 Maart 2007 - 02 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: