Nog 2 nachtjes... - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Willemien Nieuwstad - WaarBenJij.nu Nog 2 nachtjes... - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Willemien Nieuwstad - WaarBenJij.nu

Nog 2 nachtjes...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Willemien

25 Augustus 2010 | Nederland, Nijmegen

Omdat ik wat tijd over had, ben ik wat geld gaan sparen zodat ik weer een reisje kon maken!

Deze keer zal mijn reis slechts 2 landen beslaan. Vrijdagochtend vlieg ik naar Mexico City waarna ik 5 weken door Mexico ga touren. Ik ga naar het strand, naar steden, naar ruïnes, onder water en dan de lucht weer in. Op 4 oktober vlieg ik naar Miami. Daar zal ik ook de Everglades met een bezoekje vereren alvorens ik de trein naar pretparkstad Orlando pak. Daar ga ik bij een vriendin logeren en samen gaan we op bezoek bij onze goede vriend Harry in Zweinstein. Vervolgens pak ik (waarschijnlijk) weer een trein naar de hoofdstad waar ik een middelbare school ga bezoeken.
Als kers op de taart ga ik dan in New York Alicia, Babette en Marleen van het vliegtuig halen en samen doen we dan nog een weekje Manhattan!

Woooooeeehoeeee!
Ik heb er zin an!

Oja en 25 oktober ben ik dan weer thuis!

  • 25 Augustus 2010 - 20:15

    Anne Van Hees:

    Klinkt goed, Willemien!
    Geniet er maar lekker van!
    Ik ben benieuwd naar al je reisverslagen en je foto's!
    Super veel plezier en voor vrijdag alvast een goede reis..

    Liefs, x Anne

  • 26 Augustus 2010 - 06:51

    Alicia:

    Jaaa! En nu nog maar 1 nachtje! Spannend hoor meisje! Maar gelukkig hoef ik je nog het minst lang te missen. Wij zien elkaar gewoon al over een paar weekjes in New York! :D
    Nu al zin in! Maar jij eerst natuurlijk alvast een fijne vliegreis gewenst en een veilig aankomen in Mexico. We houden contact!
    XX

  • 26 Augustus 2010 - 13:52

    Eveline Langendam:

    Hee Willemien!
    Alvast een hele goede reis en we wachten hier vol spanning op alle verhalen en foto´s! Geniet ervan en tot snel!!
    X Eveline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijmegen

Willemien

Actief sinds 13 Nov. 2006
Verslag gelezen: 360
Totaal aantal bezoekers 18279

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2010 - 25 Oktober 2010

Mexico en USA

30 Maart 2007 - 02 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: