Zeilkamp! - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Willemien Nieuwstad - WaarBenJij.nu Zeilkamp! - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Willemien Nieuwstad - WaarBenJij.nu

Zeilkamp!

Blijf op de hoogte en volg Willemien

19 Juni 2007 | Guatemala, Antigua

Wat een prachtige ideeën heb ik soms toch!
Aangekomen op de grote catamaran kreeg ik een prachtig klein hutje voor mezelf toegewezen, compleet met lampje en ventilator! Aan boord waren verder een jong Duits echtpaar, een setje Amerikanen die in Guatemala wonen en een groep jolige bridgende en hartenjagende Amerikanen uit Colorado met twee tienermeisjes. Het was alles bij elkaar een uiterst gezellige groep en ik heb me geen moment in m´n uppie gevoeld, al was ik de enige die ´alleen´ was. De boot werd gerund door Raoul (kok en kapitein) en Carlos (manusje van alles). Raoul was een geweldige kok die drie keer per dag de meest heerlijke maaltijden voor onze neus neerzette, wel altijd aangevuld met boterhammen met pindakaas waar iedereen verzot op was. De plekken die ik heb gezien waren ronduit prachtig! Heerlijk om vier dagen in die enorme hitte in je bikini te kunnen leven en wanneer het je bliefde in het (helaas wel enigszins warme) water te plonzen. Lekker uitwaaien. We hebben een fort bezocht omgroeid met palmbomen, we hebben gezwommen in zwavelwater bij Finca Paraiso, gekayakt op de river Tatin en gewandeld door Livingston. Daar was een immigratiebeambte trouwens uiterst bereid om even te faken dat ik naar Belize was geweest en heeft mij voor 20 euro een nieuwe stempel in mijn paspoort gegeven. Toen de anderen vroegen wat ik gedaan had kon ik vrolijk zeggen: even naar Belize en terug! De avonden waren gevuld met spelletjes, rum en goede gesprekken. En zwemmen terwijl het in de verte ontzettend aan het bliksemen was, super!
Vandaag ben ik in Puerto Cortés in Honduras. Na een behoorlijk warm weekend en warme reis hiernaartoe heb ik mezelf heerlijk getrakteerd op een kamer met airconditioning. Even afkoelen voordat mijn reis naar Utila (ook al zo warm) begint!
Geplaatst door Willemien Nieuwstad op 19-6-07 om 2:22 in Honduras

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Guatemala, Antigua

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 November 2007

Finito!

30 November 2007

La ultima semana

22 November 2007

Isla de Pascua

13 November 2007

Gevonden!

05 November 2007

Lost, almost lost and found
Willemien

Actief sinds 13 Nov. 2006
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 18231

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2010 - 25 Oktober 2010

Mexico en USA

30 Maart 2007 - 02 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: